کردستان

کردستان مستعد افزایش پروازهای داخلی و خارجی است

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: بازار کردستان در زمینه تعداد متقاضیان به استفاده از پروازهای هوایی بسیار زیاد است و مستعد افزایش پروازهای داخلی و حتی خارجی است.

آرمان وطن‌دوست در جمع خبرنگاران از بررسی مشکلات مربوط به کمبود تعداد پروازهای فرودگاه سنندج به سایر نقاط کشور خبر داد و اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌های صنعت گردشگری حمل و نقل ایمن و تنوع آن است که فرودگاه سنندج علی رغم سابقه طولانی در زمینه انجام پروازهای هوایی دارای تعدادی اندک پرواز به نقاط مختلف کشور است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری و سرمایه گذاری استان عنوان کرد: باید با همکاری و هماهنگی بخش های خصوصی و دولتی با پیگیری مدیریت فرودگاه سنندج اقدام های لازم برای افزایش پروازهای استان انجام شود.

وی افزود: بازار کردستان در زمینه تعداد متقاضیان به استفاده از پروازهای هوایی بسیار زیاد است و مستعد افزایش پروازهای داخلی و حتی خارجی است.

وطن دوست خاطرنشان کرد: برای بررسی مشکلات این حوزه و اتخاذ تصمیمات مناسب، لازم است جلساتی در سطح بالاتری با حضور مسئولین استان و بخش های خصوصی برنامه ریزی و برگزار شود که در کم‌ترین زمان ممکن اقدام‌های لازم برای این منظور انجام خواهد شد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *