گردشگری

برگزاری کمپین بهار چینی‌ها فرصتی برای حفظ نام ایران در حافظه بازار گردشگری چین

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمد قاسمی روز چهارشنبه ۲۹ بهمن‌ماه با بیان این خبر، افزود: «فعالیت‌های مربوط به این کمپین در چندین گام انجام شد. در گام نخست از استان‌های مقصد گردشگران چینی خواسته شد تا محتوای تبلیغاتی خود را متناسب با علایق و سلایق چینی‌ها و بر اساس راهنماهای فنی ابلاغی در قالب عکس، کلیپ و متن آماده و به معاونت گردشگری وزارتخانه ارسال کنند.»

او افزود: «در گام دوم، آثار تولیدی از نظر تکنیکی و محتوایی ارزیابی و صحت‌سنجی شد  و آن‌هایی که شرایط فنی لازم را احراز کردند در زمینه متن و روایت توسط کارشناسان یک شرکت دو ملیتی ایرانی‌چینی مورد تطبیق و ویرایش ترجمه‌ای و زبان‌شناختی قرار گرفتند.»

مدیر‌کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری ادامه داد: «در گام بعدی، انواع محتوای نهایی‌شده به‌همراه پیام تبریک دکتر مونسان به زبان چینی در سایت جامع گردشگری کشور موسوم به “ویزیت ایران” زیر نظر کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی بارگذاری شد.»

او عنوان کرد: «در مرحله آخر، لینک مربوطه در سطح وسیعی به وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تشکل­‌های حرفه‌ای گردشگری، نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در چین، رایزنی‌های فرهنگی کشور و سایر گروه‌های فعال گردشگری اطلاع‌رسانی و از آن‌ها خواسته شد تا نسبت به بارگذاری لینک مذکور در فضای مجازی تحت اختیار، استفاده از محتوای تولیدی در سایر فعالیت­‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی مناسب پیرامون کمپین مذکور به بخش خصوصی کشور چین اقدام کند.»

 محتوای این کمپین از طریق لینک  https://www.visitiran.ir/node/۶۵۵۵ قابل دسترسی است.

منبع:میراث آریا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *