تورهای گردشگری

تورهای گردشگری با همکاری پلیس ساماندهی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ثبت گشت‌ها در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی، ساماندهی تورهای گردشگری با همکاری نیروی‌ انتظامی انجام می‌شود و از فعالیت‌های غیرمجاز ممانعت خواهد شد.

مصیب امیری پنجشنبه ۳۰ بهمن در آیین افتتاح یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شیراز بیان کرد: با افتتاح این دفتر جدید خدمات مسافرتی و گردشگری، تعداد این دفاتر در استان فارس به ۲۸۱ واحد رسیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از میراث فرهنگی فارس، امیری ادامه داد: استان فارس با داشتن آثار تاریخی متعدد و مناطق طبیعی زبیا و بی‌نظیر از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است و تقویت و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری مناسب می‌تواند در رشد و شکوفایی صنعت گردشگری استان نقش به‌سزایی داشته است.

امیری افزود: این استان در زمینه جذب گردشگری در بخش‌های مختلف ازجمله گردشگری زیارتی و مذهبی، سلامت و درمانی، گردشگری تاریخی فرهنگی، طبیعت گردی و اکوتوریسم، دارای ظرفیت های بسیار مناسبی است که با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان این ظرفیت‌های بالقوه را به شکل مطلوب مورد بهره‌برداری قرار داد.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی فارس گفت: در حوزه سلامت برنامه‌ریزی‌هایی با نهادهای ذیربط انجام شده که در آینده‌ای نزدیک شاهد روند مطلوب‌تری برای جذب و درمان گردشگران سلامت خواهیم بود.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *