اردبیل

اجرای طرح‌های بزرگ گردشگری در استان اردبیل

استاندار اردبیل با بیان اینکه مدیران کار امروز ارباب رجوع را به فردا نسپارند، از اجرای طرح‌های بزرگ گردشگری در استان اردبیل خبر داد.

اکبر بهنامجو در جلسه شورای اداری استان اردبیل ضمن قدردانی از همکاری مردم و تلاش مسئولان و کادر درمان، ستاد کرونا و قرارگاه سردار سلیمانی برای بهبود وضعیت کرونا در اردبیل، گفت: واکسن نیز در استان اردبیل در حال تزریق است تا بتوانیم جامعه امنی در استان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به وفاق موجود در میان مسئولان و نهادهای استان، افزود: باید در خصوص کرونا تلاش کنیم تا وضعیت پایدار استان را حفظ و بهبود بخشیم.

بهنامجو به ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای کنترل بیماری کرونا تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم با رعایت پروتکل‌ها و بهداشت فردی جامعه‌ای سالم داشته باشیم و سند جامع سلامت استان را کلید بزنیم.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه مدیران باید به آموزش پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به اینکه اگر کارمندی آرامش نداشته باشد، کاری از پیش نمی‌رود، باید به کارمندان و فرزندان آنها توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات در موعد مقرر آمادگی کامل داریم، ادامه داد: توصیه می‌شود در چهارچوب مقررات، انتخابات در فضای باز برگزار شود.

بهنامجو با تاکید بر اینکه انتخابات باید در فضایی سالم برگزار شود، گفت: در بحث مشارکت نیز همه مردم به ویژه مسئولان نقش مهمی دارند. عملکرد مدیران در این ایام باید بهتر از قبل باشد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی باید به نحو احسن انجام شود، تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی کار امروز ارباب رجوع به فردا نسپارند.

وی با بیان اینکه مدیران باید در روزهای پایانی دولت نیز نشاط به تمام معنا داشته باشند و با انگیزه بالا در خدمت مردم باشند، گفت: مدیران برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را هیچوقت فراموش نکنند و امیدواریم کشور ما به سمتی برود که ارزش‌ها برای انتخاب مدیران همیشه بر اساس کارایی باشد نه موارد دیگر.

بهنامجو تصوب و ابلاغ منطقه آزاد را برگ زرین و شکوفایی خوبی برای استان دانست و افزود: بزرگترین کارخانه کریستال نیز تا یک ماه آینده در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار اردبیل با بیان اینکه سال گذشته بانک‌ها همکاری خوبی با بخش‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری استان داشتند و در همین راستا حدود 254 هزار فقره تسهیلات به میزان 10 هزار میلیارد تومان ارائه کرده‌اند.

وی با اشاره به طراحی و اجرای طرح‌های بزرگ گردشگری و کشاورزی در استان، گفت:در سال‌های آتی ورزش‌های زمستانی به صورت کامل نمود پیدا خواهند کرد.

استاندار اردبیل با اشاره به مشکلات برق در روزهای اخیر، گفت: در این خصوص همه باید کمک کنیم. ادارات 50 درصد نسبت به سال گذشته کاهش مصرف داشته باشند. در این صورت مردم با دیدن اینکه دستگاه‌های اجرایی رعایت می‌کنند، رعایت خواهند کرد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *