وزیر

وزیر دیروز، امروز چه می‌کند؟

علی‌اصغر مونسان از ادامه فعالیت خود به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

علی‌‌اصغر مونسان وزیر پیشین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در گفت و گو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت کنونی خود پس از پایان کارش در دولت دوازدهم بیان کرد: من عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی هستم و از این پس در این حوزه به فعالیت خواهم پرداخت.

علی اصغر مونسان متولد سال ۱۳۴۹ در تهران است. او کارشناسی خود را در رشته عمران در دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت ساخت خود را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به پایان برده است. او همچنین مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی‌اش را از سازمان مدیریت صنعتی دریافت کرده‌ است. مونسان همچنین دکترای مهندسی عمران را از دانشگاه صنعتی شریف دریافت کرده است.

گفتنی است؛ او در سال‌های قبل با پذیرش مسئولیت‌های اجرایی در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف فعالیت می‌کرد که از بین آن‌ها می‌توان به معاون اجرایی شرکت مانا (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران)، عضویت هیئت مدیره و معاون اجرایی شرکت دی (بنیاد مستضعفان)، مسئولیت‌های اجرایی در فاز اول منطقه پارس جنوبی (پالایشگاه پارس جنوبی) و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، همچنین عضو هیئت مدیره و معاون فنی و اجرایی شرکت هریس اشاره کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *