هتل بیمارستان

اولین هتل بیمارستان کرمانشاه آماده افتتاح شد

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از آماده شدن اولین هتل بیمارستان کرمانشاه برای بهره برداری خبر داد.

جبار گوهری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اتمام عملیات ساخت هتل بیمارستان حکیم کرمانشاه، اظهار کرد: این پروژه حدود چند سال پیش با سرمایه گذاری حدود 200 میلیارد تومانی تعدادی از پزشکان در استان آغاز شد.

وی افزود: پروژه هتل بیمارستان حکیم کرمانشاه واقع در شهرک مسکن در حال حاضر آماده افتتاح و بهره برداری است که می تواند اتفاق ویژه ای برای حوزه گردشگری سلامت استان باشد.

سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه به 371 کیلومتر مرز مشترک استان با هر دو بخش اقلیم کردستان و عرب نشین عراق اشاره کرد و گفت: هرساله تعداد قابل توجهی از مردم عراق از مرزهای کرمانشاه وارد خاک کشورمان می شوند که بخشی از آنها برای امور درمانی مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: از طرفی کرمانشاه از زمان های گذشته تاکنون به عنوان مرکز غرب کشور محسوب می شده و بسیاری از مردم استان های همجوار هر روزه برای اهداف مختلفی از جمله بحث درمان به کرمانشاه مراجعه می کنند.

گوهری یادآورشد: باتوجه به این ظرفیت ها نیاز به زیرساخت هایی بود تا در حوزه توریسم درمانی ورود کنیم و بتوانیم این گردشگران سلامت را در کرمانشاه نگه داریم.

وی با بیان اینکه هتل بیمارستان حکیم کرمانشاه از نظر امکانات جزو بیمارستان های ویژه و مدرن در کشور است، افزود: در این بیمارستان حدود 12 سوئیت برای بیماران ساخته شده و در ضلع جنوبی این مجموعه در ساختمانی چهار طبقه کلینیک های تخصصی مختلفی وجود دارد.

سرپرست میراث فرهنگی کرمانشاه اضافه کرد: اتاق های جراحی این هتل بیمارستان از هوشمندترین اتاق های جراحی کشور هستند و از این نظر می تواند به تحول در توریسم درمانی استان کمک کند.

وی ادامه داد: تنها برخی از جزییات پایانی پروژه باقی مانده که به محض اتمام آنها پروژه بزودی افتتاح  و به بهره برداری خواهد رسید.

گوهری اعلام کرد: پروژه هتل بیمارستان حکیم توسط بخش خصوصی ساخته شده، اما برای فاز توسعه و تکمیل آن از میراث فرهنگی درخواست حمایت داشته اند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *