کرمان

جاذبه های کرمان ذائقه های جدید گردشگران را پاسخ می دهد

مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: جاذبه های کشاورزی، معدن، تمدنی و تاریخی رویکرد جدید گردشگران است که همه آنها را کرمان دارد.

“محمد قاسمی” ظهر امروز ۱۰ مهرماه در جلسه فعالان گردشگری استان کرمان با تبیین شعار امسال گردشگری اظهار کرد: سیاست وزارتخانه این است که در برگزاری رویدادهای مهم تمرکززدایی کند و براین اساس مراسم امسال هفته گردشگری در پنج استان کشور به صورت پایلوت و نمادین درحال برگزاری است.

وی استان های کمتر شناخته شده، کم برخوردارتر و محورهای کلاسیک را از گزینه های انتخاب پنج استان برشمرد و در ادامه به شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: اقشار مختلفی اعم از صنعت گردشگری، حمل و نقل و … از شیوع و محدودیت های کرونا آسیب جدی دیده اند و خوشبختانه کل دنیا مراحل آخر واکسیناسیون خود را طی می کنند.

مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در ادامه سخنان خود به جاذبه های استان کرمان اشاره کرد و افزود: استان کرمان تقریبا هر نوع جاذبه ای دارد و حتی در بوم گردی پیشگام و کویر نوردی آن جاذب گردشگر خارجی است.

وی با بیان این مطلب که گردشگر با اهداف مختلف سفر می کند، اظهار کرد: گردشگری کشاورزی یکی از انواع جدید گردشگری است که کرمان می تواند در این زمینه فعال شود.

قاسمی گردشگری تمدنی و تاریخی را یکی دیگر از ظرفیت های گردشگری استان کرمان برشمرد و عنوان کرد: استان کرمان ظرفیت پرواز بین المللی دارد که باید از آن استفاده کنید.

وی با پیشنهاد اینکه از ظرفیت شرکت های معدنی برای گردشگری معدنی و صنعتی استفاده کنید، در ادامه گردشگری نهضت مقاومت را از موهبت های الهی دیگر در استان کرمان دانست و بیان کرد: باید از ظرفیت هنرمندان کرمانی در سطح ملی برای معرفی کرمان استفاده کنید.

مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پایان خاطرنشان کرد: مردم استان کرمان بالغ بر همه موارد، کرامت نفس و مهمان‌نوازی بسیار بسیار بالایی دارند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *