سرزمین موج های خروشان مشهد

سرزمین موج­ های خروشان مشهد

جاذبه­ های شهر پر آوازه مشهد تنها زیارتی نیستند؛ بلکه در این شهر می­توان از جاذبه های متنوع گردشگری بازدید کرد. از دیگر جاذبه های آبی شهر مشهد، سرزمین موج­ های خروشان با حدود 60 هکتار مساحت است که بزرگترین پارک آبی ایران و از بزرگترین استخرهای سرپوشیده دنیا محسوب می­شود. سه پارک آبی شناخته شده مشهد عبارتند از: سرزمین موج­های آبی، پارک آبی طبقاتی آفتاب و پارک آبی ایرانیان

سرزمین موج­ های خروشان مشهد در سال 1394 خورشید افتتاح شد. بیش از 63 سرسره با پیشرفته ­ترین و بروزترین امکانات در این مجموعه قرار دارد. ارتفاع هر کدام از بخش­های آقایان و بانوان 40 متر است و نزدیک به 11 هزار کمد برای آقایان و 7 هزار کمد برای بانوان تعبیه شده است. در این مجموعه پذیرش همزمان آقایان و بانوان در دو بخش مجزا صورت می­پذیرد و هر بخش سرسره ­­های سرعتی و سقوط آزاد مختص به خود را داراست.

امکانات پارک آبی موج­ های خروشان

  • طولانی ­ترین و هیجان انگیزترین زیپ‌لاین سرپوشیده جهان (آقایان 110 متر، بانوان 140 متر)
  • طولانی‌ترین رودخانه موج ایران
  • بزرگ‌ترین دریاچه متلاطم خاورمیانه
  • استخر
  • سونای خشک و بخار
  • جکوزی
  • لیزرتگ یا همان جنگ پینت بال لیزری
  • بزرگترین سالن فیش اسپا یا همان دکتر ماهی خاورمیانه
  • سالن پیشرفته ماساژ
  • حمام ترکی
  • غار نمک
  • ترامپولین
  • پارک کودک
  • رستوران، کافی‌شاپ و جویس‌شاپ
  • سالن ایروبیک بانوان که بسیار پیشرفته و شیک طراحی شده است.

بخش پارک آبی آقایان با 11 هزار نفر ظرفیت و 30 هزار متر مربع مساحت، 30 سرسره شگفت انگیز را در خود جای داده که این سرسره ­ها توسط شرکت پولین، از شرکت­های مطرح دنیا در زمینه پارک آبی طراحی شده است. سقوط آزاد این پارک نیز ۲۳ متر ارتفاع دارد. در سالن فیش اسپای این بخش ۱۲ یونیت دکتر ماهی، ۳ دستگاه یونولیز یا همان دستگاه سم‌زدایی بدن و ۲ عدد وان آب‌معدنی طبیعی با خواص فوق­العاده در اختیار استفاده کنندگان قرار می­گیرد.

در بخش پارک آبی بانوان نیز با ظرفیت ۷ هزار نفر و 28 هزار متر مربع مساحت، 25 سرسره هیجان انگیز جای گرفته است. در سالن فیش اسپای این بخش نیز ۱۲ یونیت دکتر ماهی، ۳ دستگاه یونولیز و یک یونیت مخصوص سر و صورت قرار دارد.

لازم به ذکر است ماهی­ های گاراروفای اندونزیایی قسمت فیش اسپای سرزمین موج های خروشان که با از بین بردن سلول‌های مرده پا موجب رفع خستگی‌ و استرس‌ می­شوند، پس از ۲۴ ساعت فعالیت، ۲۴ ساعت قرنطینه می­گردند و تست سلامت آب و ماهی­ها به طور مداوم بررسی می­شود.

بخش پینت بال لیزری سرزمین موج های خروشان با طول مارپیچی نزدیک به 980 متر از ب­روزترین و هیجان انگیزترین سالن­های پینت بال ایران است. سلاح‌های لیزری، بمب‌ها، نارنجک‌های دستی، بیسیم، مین‌های ضد نفر تجربه ­ای فوق العاده برای افراد رقم می­زنند.

پارک آبی مخصوص کودکان در هر دو بخش پارک آقایان و بانوان با 15 سرسره مخصوص کودکان به همراه بازی­های نظیر ترامپولین و تفنگ آب پاش قرار دارد.

همچنین یکی از برنامه­ های شگفت انگیز این مجموعه فوتبال عجیب و غریب صابونی است. این فوتبال با 3 بازیکن بر روی زمین فوق­ العاده لغزنده با طول 14 و عرض 10 متر با دروازه‌های 1.5 متری انجام می‌پذیرد.

سالن لوکس و مجهز ایروبیک مخصوص بانوان با طراحی­ و نورپردازی بی­نظیر جهت ورزش­های انفرادی و گروهی همراه با دستگاه­های بازی در این مجموعه قرار دارد.

بزرگ‌ترین سینما ماشین ایران در پارکینگ سرزمین موج‌های خروشان قرار گرفته است. این سینما ماشین در سال 1399 خورشیدی با مساحتی بالغ بر 20 هزار متر مربع افتتاح شد و بزرگترین پرده سینمایی ایران با طول ۲۰ و عرض ۱۰ متری را در ارتفاع 14.5 متری خود جای داده است. همچنین سیستم­های صوتی و تصویری آن با امکانات بسیار مجهز و پیشرفته تجهیز شده ­اند.

پارکینگ سرزمین موج ­های خروشان با 20 هزار متر مربع مساحت ظرفیت پذیرش همزمان 2 هزار خودرو را داراست همچنین کارواش این مجموعه با ظرفیت 20 خودرو به طور همزمان، بهترین خدمات شستشوی خودروها را انجام ­می­دهد.

پارک آبی سرزمین موج­ های خروشان همچنین دو رستوران مجزا با مساحت نزدیک به ۴ هزار متر مربع و دو کافی‌شاپ مجزا جهت استفاده آقایان و بانوان را در خود جای داده است. واحد بهداشت مجموعه با حضور مستمر خود در این بخش نظارت کافی بر کیفیت مواد غذایی ارائه شده را دارد.

مرکز خرید سرزمین موج­ های خروشان نیز در دو طبقه و 250 واحد تجاری ساخته شده است و از بزرگترین مراکز خرید شهر مشهد محسوب می­شود.

ساعات استفاده از مجموعه سرزمین موج­ های خروشان

این مجموعه در دو شیفت نیمه وقت (همه روزه ساعت 15 تا 21) و تمام وقت ( ساعت10 تا 21 روزهای شنبه تا سه­ شنبه و ساعت 9 تا 21 در روزهای چهارشنبه تا جمعه) آماده خدمت ­رسانی به گردشگران و مردم مشهد می­باشد.

تهیه بلیت سرزمین موج­ های خروشان به روش­های مختلف حضوری، اینترنتی و همچنین خرید از دفاتر گردشگری کیوسک‌های روزنامه­ فروشی و بعضی از هتل‌ها امکان پذیر می­باشد.

نحوه دسترسی به سرزمین موج­ های خروشان مشهد

دسترسی به این مجموعه به سادگی با استفاده از مترو (ایستگاه کوهستان پارک)، اتوبوس، تاکسی و خودروی شخصی امکان پذیر است. برای دسترسی به مجموعه سرزمین موج­های خروشان مشهد از انتهای بلوار وکیل آباد مشهد به سمت شاندیز حرکت می­کنیم و پس از طی کردن دو کیلومتر به این مجموعه می­رسیم.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، دو کیلومتری جاده شاندیز

تلفن: 35144000-051 الی 12

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *