نوروز

نوروز پرسفری پیش رو خواهیم داشت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: در نوروز آتی،کاروانسرای شاه عباسی و ینگی امام، کاخ موزه سلیمانیه، سایت موزه تپه ازبکی و کاخ مروارید پذیرای گردشگران خواهند بود.

فریدون محمدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه با توجه به تغییر رنگ بندی کشور و کنترل ویروس کرونا، به نظر می‌رسد نوروز پر سفری پیش رو داشته باشیم، اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان فعالیت خود را پررنگ تر از دو سال گذشته که درگیر ویروس کرونا بودیم، آغاز کرده است.

وی ادامه داد: اولین جلسه این ستاد به زودی با حضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و مدیران ۲۲ اداره کلی که عضو ستاد هماهنگی اجرایی خدمات سفر البرز هستند، برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: در این جلسه برنامه‌هایی که هر یک از این دستگاه‌ها برای نوروز باید انجام دهند، ابلاغ خواهد شد تا بتوانیم بهترین خدمات را به مسافران نوروزی ارائه دهیم.

محمدی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی کرده‌ایم تا البرز در نوروز پیش رو به مقصد گردشگری تبدیل شود، گفت: در این راستا تبلیغات و اطلاع رسانی لازم در خصوص معرفی جاذبه‌های گردشگری استان را آغاز کرده‌ایم.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر ۲۰ اقامتگاه بومگردی، ۱۰۰خانه مسافر و ۳۰ مرکز اقامتی (هتل، مسافرخانه و مهمانپذیر) در استان فعال است.

وی ادامه داد: در نوروز آتی،کاروانسرای شاه عباسی و ینگی امام، کاخ موزه سلیمانیه، سایت موزه تپه ازبکی و کاخ مروارید پذیرای گردشگران خواهند بود.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *