تهران

آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس، شاهراه عبور میلیون‌ها گردشگر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: پس از دو سال تعطیلی سفرهای نوروزی با حجم بالای مسافران و گردشگران را در مرکزیت البرز تجربه خواهیم کرد؛ آزاد راه تهران – شمال و محور کرج – چالوس نیز به عنوان دو معبر و گذرگاه ملی برای ترددهای میلیونی، آماده شده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج؛ غفور قاسم پور گفت: کمتر از ۱۰ روز تا پایان سال ۱۴۰۰ باقی مانده است و تلاش و تکاپو برای تسهیل خدمات سفر در کلانشهر کرج تداوم دارد. از آنجایی که پس از دو سال تعطیلی و محدودیت سفر این نخستین سالی است که ترددها با شرایط خاص آزاد شده بنابراین شاهد افزایش چشمگیر سفرهای نوروزی از این استان خواهیم بود. ضمن اینکه بخشی از مسیر آزاد راه تهران – شمال از البرز می گذرد و همین امر سرزیر حضور گردشگران و مسافران نوروزی به این استان خواهد بود.

معاون استاندارالبرز گفت: کرج معبر و گذرگاه ملی ترددهای میلیونی است و باید با ایجاد بسترهای مناسب این گذرگاه را به اقامتگاه گردشگری تبدیل نماییم تا صنعت گردشگری در جهت توسعه این استان رونق بگیرد.

فرماندار کرج محور گردشگری کرج – چالوس در فصل بهار نیز گردشگران خاص و عام خود را دارد و مناظر بکر و طبیعی آن بر حضور مسافران در این منطقه می افزاید که البته باید برای این حجم از تردد نقشه گردشگری هم پیش بینی کرد.

قاسم پور با اشاره به اینکه شهرداری ها، سازمان سیما و منظرشهری، راهداری، حمل و نقل جاده ای و.. مهیای میزبانی خوب و مطلوبی در نوروز ۱۴۰۱ برای مسافران شده اند، گفت: از گردشگران نیز می خواهیم که با نریختن زباله های خود در مسیرهای تردد رسم میهمانی خود را به جای آورند.

فرماندار کرج می گوید: ستاد تسهیلات نوروزی سفر در کلانشهر کرج تشکیل شده است و دستگاه های خدماتی و گردشگری آماده میزبانی از مسافران نوروزی شده اند.

وی از مسافران نیز می خواهد تا با رعایت ضوابط تعیین شده برای سفر در نوروز ۱۴۰۱ در ساعاتی که پیک تردد وجود ندارد سفر خود را به انجام رسانند و با تجهیزات کامل و مناسب قصد سفر کنند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *