یزد

یزد نوروز شلوغی را پیش رو دارد

معاون عمرانی استاندار یزد با بیان این که یزد نوروز پر ازدحامی را در پیش دارد، بر آمادگی کامل بخش‌ها برای میزبانی مطلوب از مسافران نوروزی تاکید کرد.

«محمدجواد ابوالحسینی» در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان یزد اظهار کرد: نوروز شلوغی را پیش روی استان داریم لذا باید در زمینه اسکان مسافران نوروزی، با دقت نظر کامل از ظرفیت تمام استان استفاده شود.

وی با بیان این که سرویس بهداشتی یکی از اقلام مورد نیاز مسافران نوروزی است، بر ساماندهی سرویس های بهداشتی پارک‌ها و بوستانها، بقاع متبرکه و اماکن تاریخی و گردشگری تاکید کرد.

ابوالحسینی بر اهتمام مسئولان و متولیان امر در زمینه زیباسازی ورودی‌های استان بویژه شهر میراث جهانی یزد نیز تاکید و آن را حائز اهمیت دانمست.

«احمد آخوندی» مدیر کل میراث فرهنگی یزد نیز با بیان این که برنامه‌های نوروز ١٤٠١ تدوین شده است، گفت: امسال همه اماکن گردشگری دارای راهنمای مسلط و بلد گردشگری خواهند بود.

وی همچنین اعلام کرد: برای برقراری امنیت در ایام نوروز علاوه بر نیروی انتظامی، از تمام پتانسیل‌های مردمی و پایگاه‌های بسیج واقع در بافت تاریخی نیز بهره خواهیم گرفت.

آخوندی گفت: تمام مساجد و سرویس‌های بهداشتی واقع در بافت تاریخی شهر یزد بازگشایی و پارکینگ‌های درون محله‌ای در درون این بافت برای تسهیل تردد و استفاده بازدیدکنندگان مهیا شده است.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *