سفر

امنیت، مهم‌ترین مؤلفه‌ ستاد خدمات سفر کردستان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، فراهم کردن امنیت را جزء مهم‌ترین مؤلفه‌های ستاد خدمات سفر استان عنوان کرد.

یعقوب گویلیان امروز، در رزمایش انتظامی، ترافیکی نوروز ۱۴۰۱  که با شعار قانون‌مداری، پرهیز از خطر و آرامش در سفر های نوروزی با حضور ادارت عضو ستاد خدمات سفر استان در ستاد انتظامی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: مجموع همکاری‌ها و نظارت‌های این ستاد در راستای تسهیل در ارایه‌ی خدمات سفر به گردشگران نوروزی تهیه و تدوین شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، عنوان کرد: افزایش ضریب امنیت گردشگران، ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی، زیباسازی مبلمان شهری، تقویت امدادرسانی، نظارت بر بازار و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خدمات‌دهی مطلوب و کسب رضایت مسافران و گردشگران به استان و… جزو اولویت‌های این ستاد در ایام تعطیلات نوروزی است.
وی افزود: امیدواریم زمینه‌ی شکل‌گیری خاطراتی ماندگار برای مجموع گردشگرانی که جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری استان را مقصد سفرهای نوروزی امسال خود قرار داده‌اند، فراهم شود.
این رزمایش با حضور رمضانی معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری، سردار آزادی فرمانده انتظامی و اعضای کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان، به‌منظور اعلام آمادگی ارگان‌ها و نهادهای مختلف استان برای خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی برگزار شد.
در پایان رزمایش کلیه ادارات عضو ستاد در قالب رژه امکانات و تجهیزات امدادی، امنیتی، خودرویی و… خود را برای استقبال، پذیرایی و خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی به نمایش گذاشتند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *