کرمانشاه

گردشگران کرمانشاهی امسال عید بیشتر کجا رفته‌اند؟

رئیس انجمن دفاتر گردشگری استان کرمانشاه کیش و مشهد را مقصد بیشتر گردشگران کرمانشاهی در نوروز امسال اعلام کرد.

فردین امیری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: دفاتر گردشگران کرمانشاه در چند هفته اخیر روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته اند.

وی ادامه داد: در بحث فروش بلیط و تورهای خارجی امسال به نسبت سال‌های گذشته شاهد رشد چندانی نبوده ایم و کرمانشاهی ها در نوروز امسال کمتر مسافرت خارج از کشور رفته اند.

رئیس انجمن دفاتر گردشگری استان کرمانشاه در خصوص فروش بلیط و تورهای داخل کشور هم گفت: بیشترین بلیط‌های فروخته شده و تورهای گردشگری داخلی کشور از کرمانشاه به مقصد کیش و مشهد مقدس بوده است‌.

وی اضافه کرد: بسیاری از گردشگران کرمانشاهی هم ترجیح دادند که در این مدت در قالب تورهای یک روزه گشت و گذاری در مناطق گردشگرپذیر استان داشته باشند.

به گفته این مسئول، مهمترین مقصد تورهای داخل استانی در کرمانشاه مربوط به منطقه اورامانات بوده است.

امیری در ادامه بااشاره به وجود معضل تورهای غیرمجاز در کرمانشاه، اظهار کرد: گروه‌های غیررسمی زیادی هستند که بصورت غیرقانونی در فضای مجازی فعالیت می کنند و تور می بندند.

وی افزود: بسیاری از این افراد حتی تخصص این حوزه را هم ندارند. برای مثال یک مکانیک را می شناسم که همزمان برای مناطق مختلف هم در فضای مجازی تور تبلیغ می کند.

رئیس انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه ععنوان کرد:  این تورها در قبال گردشگرانی که با آنها سفر می کنند، هیچ تعهدی ندارند و اگر مشکل و حادثه ای برای هر کدام از گردشگران رخ دهد، آنها پاسخگو نخواهند بود، لذا به مردم توصیه می کنیم به هیچ عنوان این تورها را برای سفر انتخاب نکنند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *