گردشگری سلامت

لزوم توجه به فناوری‌های نوین در توسعه گردشگری سلامت

معاون امور گردشگری و زیارت استانداری فارس تاکید کرد: برای توسعه گردشگری سلامت و با نگاه به آینده، توجه ویژه به استفاده از سلول‌های بنیادی، نانو و هایتک یک ضرورت است.

محمد فرخ‌زاده جمعه ۱۹ فروردین در حاشیه بازدید از مرکز سلامت مغز دانا، با اشاره به استفاده این مرکز از ظرفیت‌های متخصصین در راستای ارائه خدمات درمانی به مراجعین، خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی استان اهتمام جدی به بحث گردشگری سلامت دارد و مزیت رقابتی استان را در مقوله پیشگیری می‌داند.

او با اشاره به لزوم توجه به حوزه‌های مختلف گردشگری سلامت، عنوان کرد: با نگاه به آینده لازم است به توسعه بخش سلول‌های بنیادی، نانو و هایتک توجه ویژه شود و با همین رویکرد ایده ایجاد شهر دانشگاهی و شهر سلامت در منطقه ویژه اقتصادی شیراز با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در دستور کار قرار گرفت.

فرخ‌زاده با اشاره به تقویت مراکز فناور چون مرکز سلامت مغز دانا در حوزه معاونت درمان، تاکید کرد لازم است نسبت به معرفی چنین ظرفیت‌هایی به سایر ارگانها و مجموعه‌های اداری و حتی آموزش و پرورش اهتمام جدی شود تا عموم مردم نسبت به خدمات ذهن آگاهی و ذهن آرامی، شاخص‌های شناختی و مدیریت کنش‌های رفتاری آگاه شوند و بتوانند از خدمات چنین مراکزی بهره‌مند شوند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *