گردشگری سلامت

توسعه گردشگری سلامت بین یزد و غنا

استاندار یزد توسعه روابط تجاری با محوریت گردشگری با کشور غنا را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه گردشگری سلامت جزو این ظرفیت هاست.

“مهران فاطمی” در نشست با سفیر غنا که ظهر امروز در استانداری برگزار شد، به ظرفیت استان یزد در حوزه صنعتی و گردشگری اشاره کرد و گفت: یزد در حوزه گردشگری به عنوان بزرگترین شهر خشتی جهان و دومین شهر تاریخی دنیا تحت عنوان میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسیده و زیرساخت‌های لازم جهت میزبانی از گردشگران خارجی را دارد.

وی با بیان اینکه یزد آمادگی مشارکت اقتصادی با استانهای کشور غنا را دارد، گفت: استان یزد جهت پذیرش هیات های تجاری کشور غنا آمادگی همکاری دارد و ازین بابت حمایت کاملی خواهد داشت.

فاطمی به ظرفیت های پزشکی ایران و یزد اشاره کرد و گفت: ما در خصوص گردشگری سلامت آمادگی لازم را داریم و در همین زمینه به دنبال حذف موانع موجود در خصوص لغو روادید هستیم.

وی به ظرفیت نمایشگاه های بین المللی تجاری بین دو کشور اشاره کرد و گفت‌: موظف هستیم در این باره شرکت های خصوصی مرتبط و علاقمند را به حضور در نمایشگاه ها تشویق کنیم.

وی با بیان اینکه از تاخیر سفر تجاری کشور غنا به علت کرونا مطلع هستم، گفت: بخش خصوصی استان یزد در حال برنامه ریزی برای بازدید از کشور شماست و مایل هستم اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنم.

وی محصول این سفر را راه اندازی دفتر تجارت بین دو کشور در یزد دانست و گفت: مجددا خیر مقدم عرض کرده و سفر خوبی را در یزد برایتان آرزومندم.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *