آنتالیا

10 هتل برتر و لوکس در شهر ساحلی آنتالیا

در طول یک دهه گذشته،آنتالیا به دلیل طبیعت زیبا و سواحل جذاب به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل شده است.آنتالیا به علت داشتن جاذبه های گردشگری مختلف از جمله بناهای تاریخی،سواحل زیبا،مراکز خرید،رستوران ها و البته آب و هوای مدیترانه ای مورد توجه گردشگران در سراسر جهان قرار گرفته است.

با توجه به افزایش تقاضا برای سفر به آنتالیا در سال های اخیر،هتل های لوکس و مجلل زیادی در حاشیه سواحل این شهر ساخته شده است.این هتل ها دارای امکانات تفریحی زیادی هستند که مسافران می توانند در طول اقامت خود از آن بهره ببرند.

از آنجایی که انتخاب و رزرو هتل مناسب برای اقامت در آنتالیا از مهم ترین مراحل برنامه ریزی برای یک سفر است،در این مطلب تعدادی از بهترین هتل های آنتالیا از نظر گردشگران را آورده ایم.

1-Crowne Plaza Antalya

هتل کرون پلازا یکی از بهترین و معروف ترین هتل های آنتالیا است که در ساحل معروف کنیالتی واقع شده است و امکانات متمایز زیادی از جمله استخر های سر پوشیده و روباز،اینترنت Wi-Fi ،اتاق های مجلل و مجهز،سه رستوران بزرگ با منوی کامل غذاهای ترکی و بین المللی،صبحانه بوفه با امکان سرو در اتاق و تراس دارد.

Crowne Plaza Antalya

همچنین کارکنان هتل بسیار خوش برخورد و مسلط به زبان های روسی،فرانسوی،انگلیسی،آلمانی و عربی هستند و به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران می باشند.علاوه بر این،مرکز فرهنگی آتاتورک و اکسپو آنتالیا به فاصله های 5.3 و 29 کیلومتری این هتل واقع شده اند.

این هتل 5 ستاره 194 اتاق دارد.به این نکته توجه داشته باشید که حیوانات خانگی در این هتل اجازه ورود ندارند.

وبسایت: https://www.ihg.com/crowneplaza/hotels/tr/tr/reservation

2-Akra Barut Hotels

هتل آکرا باروت در سواحل زیبای مدیترانه واقع شده است،جایی که می توانید از بالکن اتاق خود مناظر بکر و طبیعت اطراف را مشاهده نمایید.از امکانات هتل می توان به استخر روباز،اسپا،رستوران با منوی بهترین غذاهای ترکی و مدیترانه ای،سونا،حمام ترکی و البته پارکینگ رایگان اشاره کرد.ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.همچنین کارکنان هتل به زبان های خارجی مانند روسی،فرانسوی،انگلیسی و آلمانی صحبت می کنند.این هتل تا مرکز آنتالیا 3 کیلومتر،تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 کیلومتر و تا اکسپو آنتالیا 19 کیلومتر فاصله دارد.

این هتل 5 ستاره 471 اتاق دارد.

Akra Barut Hotels

وبسایت: https://www.akrahotels.com

3-Ramada Plaza by Wyndham Antalya

هتل رامادا پلازا در ساحل آنتالیا و در فاصله 700 متری منطقه تاریخی کالیچی واقع شده است.این هتل نیز مانند سایر هتل های اطراف،مجهز به امکاناتی مانند اسپا،سونا،حمام ترکی،اتاق ماساژ و استخر روباز می باشد.همچنین هتل رامادا پلازا دارای سه رستوران متفاوت است که در هر کدام غذاهای مختلفی مانند غذاهای ایتالیایی،دریایی و … سرو می شود.این هتل انواع برنامه های سرگرم کننده را بعد از ظهرها برای مسافران تدارک دیده است.

Ramada Plaza by Wyndham Antalya

ورود حیوانات خانگی برای راحتی سایر مسافران ممنوع است.

رامادا پلازا حدود 800 متر از موزه آنتالیا و منار شکسته فاصله دارد.و همچنین فرودگاه بین المللی آنتالیا در 10 کیلومتری این هتل واقع شده است.

این هتل 5 ستاره 240 اتاق دارد.

وبسایت: https://www.wyndhamhotels.com/tr-tr/ramada/antalya-turkey/ramada-plaza-antalya/overview?CID=LC:RA::GGL:RIO:National:22986&iata=00093796

4-Hotel Su & Aqualand

هتل سو اند آکوالند در ساحل معروف کنیالتی واقع شده و دارای طراحی ساده و مدرن است.این هتل همچنین دارای پارک آبی به مساحت 11500 متر مربع است.تمامی اتاق ها به صورت منحصر به فرد طراحی شده و مجهز به بالکن خصوصی با مبلمان و تهویه مطبوع مرکزی می باشند.علاوه بر این،امکانات دیگر این هتل شامل سالن بدنسازی،اسپا،سونا،جکوزی و حمام ترکی است.رستوران های هتل انواع غذاها از مدیترانه ای گرفته تا ژاپنی و سایر غذاهای بین المللی را به همراه نوشیدنی های مختلف ارائه می دهند.

Hotel Su & Aqualand

هتل سو اند آکوالند تا مرکز شهر 1.5 کیلومتر،تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 20 دقیقه و تا استادیوم آنتالیا 2.1 کیلومتر فاصله دارد.

این هتل 5 ستاره 294 اتاق دارد.

وبسایت: http://hotelsu.com.tr/tr

5-Rixos Downtown Antalya

هتل رکسوس داون تاون یکی از معروف ترین هتل های ساحلی آنتالیا است که تنها 4 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد.این هتل در میان جنگل های سرسبز پارک فرهنگی آتاتورک و نزدیک ساحل قونیه و کوه های توروس واقع شده است.از جاذبه های این هتل می توان به چشم انداز پانوراما از تراس اتاق،استخر و خدمات ترانسفر رایگان به بار ساحلی که در فاصله 300 متری هتل وجود دارد اشاره کرد.

این هتل دارای امکانات بسیار خوبی از جمله سالن بدنسازی مدرن و  زمین تنیس برای دوست داران ورزش و سلامتی است.همچنین مهمانان هتل رکسوس می توانند از اسپا و حمام سنتی ترکی برای رفع خستگی استفاده کنند.رستوران های هتل انواع غذاهای بین الملی را در محیطی بسیار زیبا سرو می کنند.اتاق های هتل کاملا روشن هستند و از تراس ها می توان منظره های زیبایی از سواحل و جنگل های اطراف را دید.

این هتل 5 ستاره 360 اتاق دارد.

وبسایت: https://downtownantalya.rixos.com/

6- Porto Bello Hotel Resort & Spa

هتل پرتو بلو یکی دیگر از استراحتگاه های ساحلی لوکس در دریای مدیترانه است.اتاق های این هتل دارای بالکن های اختصاصی بوده و همچنین مهمانان می توانند از امکاناتی مانند سونا و ماساژ برای ریلکس شدن استفاده کنند.محوطه اطراف استخر روباز هتل با درختان نخل و یک باشگاه ورزشی مجهز و مدرن احاطه شده است.

Porto Bello Hotel Resort & Spa

مثل سایر هتل های لوکس ورود حیوانات خانگی در این هتل ممنوع است.

هتل پرتو بلو بر روی صخره های کوه های بی داگلری و در 22 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا واقع شده است.

این هتل 5 ستاره دارای 346 اتاق است.

وبسایت: http://www.portobello.com.tr/

7-Hotel Kaya Palazzo

هتل کایا پلازا در ساحل دریا واقع شده و دارای 200 صندلی ساحلی اختصاصی می باشد.این هتل مجلل در یک باغ بزرگ قرار دارد و امکانات جالبی مانند استخر کودکان و استخرهای روباز برای مسافران دارد.مهمانان هتل همچنین می توانند از امکانات تفریحی مانند زمین تنیس،3 زمین گلف به طول سه کیلومتر،تنیس روی میز،دارت و غواصی لذت ببرند.علاوه بر این امکانات،رستوران های هتل منوی کاملی از غذاهای ترکی و بین المللی نیز ارائه می دهند.

آنتالیا

آوردن حیوانات خانگی در این هتل ممنوع است.

این هتل 5 ستاره 639 اتاق دارد.

وبسایت: https://www.kayahotels.com/

8- Fame Residence Lara & SPA

هتل زیبای فیم رزیدنس لارا در فاصله ای به اندازه 4 دقیقه پیاده روی از ساحل قرار گرفته و امکانات اختصاصی همچون ساحل،مرکز اسپا،استخر روباز،پارکینگ و Wi-Fi رایگان ارائه می دهد.علاوه بر این تمامی اتاق ها چشم انداز دریای مدیترانه را به صورت مستقیم دارند.غذاهای متنوع و با کیفیت بالا در رستوران ها سرو می شود. هتل زیبای فیم رزیدنس لارا همچنین دارای امکانات ویژه ای مانند زمین بازی و استخر برای رفاه حال مسافران می باشد.

fame-residence-lara-spa-otelimiz-498

این هتل تا مرکز شهر آنتالیا حدود 20 کیلومتر فاصله دارد که حدودا ده دقیقه با ماشین به طول می انجامد.

این هتل 5 ستاره 442 اتاق دارد.

وبسایت: https://www.famehotels.com/

9- Titanic Deluxe Golf Belek

هتل تایتانیک دلوکس گلف بلک یکی از بهترین هتل های آنتالیا و مدیترانه است که بین جنگل های انبوه کاج واقع شده و دارای 9 استخر روباز،2 استخر سرپوشیده،8 زمین تنیس،3 زمین فوتبال،پارک آبی،مرکز اسپا و سالن بدنسازی می باشد.

ساحل خصوصی 800 متر با هتل فاصله دارد.این هتل همچنین دارای یک رستوران برای کودکان،یک رستوران سلف سرویس و 4 رستوران دیگر با منوی متنوع از غذاهای سنتی ترکی،ایتالیایی و غذاهای دریایی است.

این هتل 5 ستاره 600 اتاق دارد.

وبسایت: https://www.titanic.com.tr/

10- Trendy Lara Hotel

هتل ترندی لارا در منطقه لارا و در 3.6 کیلومتری مرکز خرید لارا واقع شده است.این هتل دارای ساحل اختصاصی،سونا و ورزش های آبی است.رستوران های هتل انواع غذاها را برای مهمانان سرو می کنند.تمامی اتاق های هتل مشرف به دریا یا جنگل هستند.علاوه بر فضاهای ورزشی مانند تنیس خاکی و تنیس روی میز،سالن زیبایی مجهزی هم برای استفاده مهمانان هتل وجود دارد.

این هتل 5 ستاره 674 اتاق دارد.

Trendy Lara Hotel

وبسایت: https://www.trendy.com.tr/

 

مقالات مرتبط :

دیدنی های آنتالیا ،شهر ساحلی ترکیه

معرفی ۵ جاذبه گردشگری ارزان قیمت آنتالیا

جاذبه های گردشگری شهر ساحلی آلانیا در ترکیه

آشنایی با خیابان‌های دو شهر محبوب استانبول و آنتالیا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *