دبی

20 تفریح رایگان در دبی (قسمت اول)

دبی به دلیل داشتن برج های مرتفع،مجلل و فراموش نشدنی ،هتل ها،مراکز خرید و جاذبه های گردشگری شگفت انگیزش که تجارب باشکوه و تکرار نشدنی را برای هر گردشگر رقم می زند،مشهور است.با این حال ممکن است این سوال پیش آید:آیا برای یک گردشگر کارهایی وجود دارد که بتواند آن ها را به صورت رایگان در دبی انجام دهد؟قطعا بله!امروز گشت تور،روی دیگر امارات را کاوش خواهد کرد و برای بازدید و تفریحات رایگان گزینه های خوبی را به شما پیشنهاد می دهد.

بهترین تفریحات رایگان در دبی

1-در پارک هایی که ورود به آن ها رایگان است پیک نیک داشته باشید.

یکی از بهترین کارهایی که می توانید بدون هیچ هزینه ای در دبی انجام دهید،لذت بردن از محیط آرام پارک های زیبای دبی است.چند ساندویچ و مقداری نوشیدنی تهیه کنید و به یکی از پارک های عمومی و رایگان دبی،مانند پارک برج بروید و از یک پیک نیک خانوادگی لذت ببرید.برخی از پارک ها دارای امکانات باربیکیو می باشند بنابراین می توانید از کباب کردن غذاهای مورد علاقه خود نیز لذت ببرید.

2-از فلامینگوها در پناهگاه حیات وحش راس الخور دیدن نمایید.

مورد بعدی در لیست تفریحات رایگان در دبی،پناهگاه حیات وحش راس الخور است.در این پناهگاه تعداد زیادی از گونه های پرندگان زندگی می کنند و شما می توانید بدون پرداخت هزینه آن ها را در زیستگاه طبیعی خود تماشا کنید.به پرندگان در ساعات مشخصی غذا داده می شود که امکان بازدید پرندگان از نزدیک برای بازدیدکنندگان فراهم می شود.همچنین لازم نیست که نگران گرمی هوا و آفتاب سوختگی باشید،چرا که بخش هایی که برای بازدیدکنندگان تعبیه شده دارای سایبان و تهویه مطبوع هوا می باشد و همین امر باعث شده که این پناهگاه به یکی از بهترین بازدیدهای رایگان در دبی تبدیل شود.

آسان ترین راه برای رفتن به راس الخور،اجاره ماشین یا تاکسی می باشد.

آدرس: Ras Al Khor Flamingo Hide Viewing Area

ساعات بازدید:شنبه تا پنجشنبه:7:30 تا 17:30 و جمعه 14:00 تا 17:30

شماره تماس:6831-606-4-971+

3-گشت و گذار در خیابان ال سیف Al seef

ال سیف ترکیبی بی نظیر از دبی قدیم و جدی است.ال سیف دبی یکی از بهترین و جدیدترین اماکن برای بازدید در دبی است.ال سیف در امتداد نهر دبی قرار گرفته است.نهر دبی موسوم به دبی کریک این شهر را به دو قسمت تقسیم می کند دیره در شمال و بور دبی در جنوب. در این منطقه پربازدید شما می توانید از مناظر آب های نهر که در میان معماری شهری و تاریخی آن عبور می کند، لذت ببرید.ال سیف به دلیل میزبانی جشنواره های مختلف زبانزد است،بنابر این برنامه جشنواره ها را در نظر داشته باشید تا بتوانید در مدت اقامت خود در دبی از آن ها بازدید نمایید.

شما می توانید به راحتی هم با ماشین و هم با وسایل نقلیه عمومی به ال سیف برسید.همچنین پارکینگ برای کسانی که با ماشین به آنجا می روند وجود دارد.نزدیکترین ایستگاه مترو به ال سیف، Burjuman می باشد و از آنجا 10 دقیقه پیاده روی لازم است تا به محل بازدید برسید.

آدرس: Al Seef District at the Dubai Creek

زمان بازدید:شنبه تا چهارشنبه 10:00 تا 22:00-پنجشنبه و جمعه 10:00 تا 12:00

شماره تماس: 637227-800-971+

 

4-عشق خود را بر روی پل قفل عشق ببندید.

آیا به دنبال ایده ای برای گذران یک شب دوستانه هستید؟با در دست داشتن یک قفل و کلید به پل قفل عشق بروید.با قفلی که نام شما و عشقتان بر روی آن نوشته شده است بر روی پل قفل عشق بروید، قفل را به پل بسته و کلید را به درون رودخانه پرتاب کنید.برای این تجربه لازم نیست تا پل Pont des arts در پاریس بروید.پل قفل عشق در دبی یکی از تفریحات رایگان و رمانتیک در دبی است که می توانید در کنار عشقتان آن را تجربه کنید.

آدرس: Al Khawaneej Last Exit D89

زمان بازدید:24 ساعته

دبی

5-در لامر La mer عکس سلفی بگیرید

مکان جالب و مناسبی که می توانید بدون پرداخت هزینه از آن دیدن نمایید لامر است.با طراحی عجیب و غریب و هنرهای خیابانی رنگارنگ این مکان بی شک یکی از بهترین نقاط برای گرفتن عکس سلفی در دبی است.همچنین ساحل لامر،طیف وسیعی از تفریحات و ورزش های دریایی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.علاوه بر این،بهترین رستوران ها،کافه ها و فروشگاه ها در این محل وجود دارد.

زمان بازدید( فروشگاه ها):یکشنبه تا چهارشنبه 10:00 تا 22:00 و پنجشنبه تا شنبه 10:00 تا 12:00.

شماره تماس:637227-800-971+

دبی

6-از جزیره بلوواترز Bluewaters بازدید کنید.

جزیره Bluewaters یکی از مکان های محبوب برای بازدید در دبی است که به صورت رایگان می توانید از آن دیدن نمایید.این جزیره دارای آسمان خراش ها و رستوران ها مشهوری است.همچنین چرخ و فلکی به ارتفاع 76 متر در خاک این جزیره قرار دارد.بهترین راه برای رسیدن به جزیره با ماشین است چرا که هیچ مسیر مترو یا اتوبوسی ندارد.اگر استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تنها گزینه شماست،نزدیکترین ایستگاه مترو به جزیره DMCC می باشد اما از ایستگاه تا جزیره ناگزیر به گرفتن تاکسی هستید.

آدرس:جزیره bluewaters دبی

زمان بازدید:24 ساعته

دبی

7-در اسکله ساحل مارینا The Marina Walk قدم بزنید.

این اسکله یکی از مکان های محبوب برای بازدید به صورت رایگان در دبی است.در نزدیکی آپارتمان هایی که در مارینا دبی واقع شده می توانید با خانواده قدم بزنید و از آرامش این منطقه لذت ببرید.قایق های متنوعی که در این اسکله پهلو گرفته اند همچنین چشم انداز بی نظیری به شما می دهد.

آدرس:مارینا دبی

زمان بازدید:24 ساعته

دبی

8-به سمت نخل جمیرا Palm Jumeirah قدم بزنید.

نخل جمیرا به دلیل داشتن هتل های مجلل به عنوان مقصدی لوکس شناخته می شود.با بازگشایی مجموعه تجاری-تفریحی پوینت که در نوک جزیره واقع شده می توانید به صورت رایگان از آن منطقه بازدید کنید.

آدرس:نخل جمیرا

ساعت بازدید:24 ساعته

شماره تماس:9999-390-4-971+

9-از ریورلند Riverland دبی بازدید کنید.

آیا می خواهید خود را در خیابان های سال 1600 فرانسه یا 1950 آمریکا ببینید؟ریورلند دبی از جمله موارد جدیدی است که به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که تجربه سفر در 4زمان مختلف را داشته باشند.بوردواک یادآور اوایل دهه 1950 آمریکا می باشد.دهکده فرانسوی بخش دیگری است که شما را به اروپا اواخر دهه 1600 می برد.دروازه هند نیز با زمینه آسیایی با خوشامدگویی سلطنتی به بازدیدکنندگان تجربه آسیایی می دهد.شبه جزیره ای نیز در قلب ریورلند قرار گرفته که طراحی آن یادآور انگلستان صنعتی در قرن 19ام است.

آدرس:پارک های دبی و اقامتگاه ها

ساعات بازدید:شنبه تا چهارشنبه 10:00 تا 11:00 و پنجشنبه تا جمعه 10:00 تا 12:00

دبی

10-از بستکیه Bastakiya  بازدید کنید.

آیا می خواهید از تاریخ دبی بیشتر بدانید؟سفری به بافت تاریخی دبی قدیم داشته باشید.این منطقه توسط نهر دبی به دو بخش دبی قدیم دیره و بور تقسیم شده است.این دو منطقه انواع مختلفی از تفریحات رایگان را در اختیار شما قرار می دهد.بازدیدکنندگانی که به این منطقه می آیند می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای میراث و فرهنگ امارات را کشف کنند.

آدرس:بخش تاریخی الفهیدی

ساعات بازدید:24 ساعته

دبی

 

مقالات مرتبط:

آشنایی با برج خلیفه – دبی

10 غذای خیابانی در دبی

تجربه یک شام لوکس در آسمان دبی

کوهستان آلپ یکی از بهترین مکانها برای گردشگری

چگونه به مارماریس برسیم؟سفر به مارماریس از طریق هوایی،جاده ای،کشتی و قایق

آشنایی با جاذبه‌های گردشگری رامسر عروس شهرهای ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *