گیلان

افتتاح ۶ طرح اقامتی در استان گیلان

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر شش طرح اقامتی و گردشگری با اعتبار ۶۵۴۰ میلیارد ریالی در گیلان به بهره‌برداری رسید.

مسعود حلاج‌پور در آیین بهره‌برداری از این طرح‌های اقامتی و پذیرایی اظهار کرد: ایجاد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری با هدف توسعه‌ پایدار اقتصادی و گردشگری یکی از اهداف مهم اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشرگی و صنایع‌دستی استان در سال‌جاری بوده است که این مهم علاوه‌بر جذب گردشگر و انتقال مفاهیم فرهنگی غنی گیلان، می‌تواند زمینه توسعه اقتصادی مردم خصوصا در روستاها را فراهم کند.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان افزود: یک طرح گردشگری مجتمع اقامتی و پذیرایی با زیربنای ۳۲۰ متر که دارای امکاناتی نظیر رستوران و واحدهای اقامتی می‌باشد با اعتباری ۳۰ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی به مرحله‌ی بهره‌برداری رسیده و فرصت اشتغال برای ۱۳ نفر را فراهم آورده است.

وی یادآور شد: به مناسبت دهه فجر تعداد شش پروژه اقامتی گردشگری با سرمایه‌گذاری ۶۵۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در شهرستان رودبار به بهره‌برداری رسید که امر زمینه اشتغال برای ۴۹ نفر را فراهم آورده است.

به گزارش ایسنا؛ به مناسبت ایام‌ الله مبارک فجر پروژه اقامتی و پذیرایی همزمان با ۵ طرح گردشگری و اقامتی دیگر با حضور محمود قاسم‌نژاد، معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان، مسعود حلاج‌پور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، هوشنگ عباسقلی‌زاده فرماندار رودبار و حجت‌الاسلام سیدمحمدی امام جمعه رودبار در شهرستان رودبار به بهره‌برداری رسید.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *