اردبیل

جزییاتی از روند ساخت هفت هتل در اردبیل

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 7 پروژه ساخت هتل از یک تا چهار ستاره در سطح استان اردبیل با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجراست.

نادر فلاحی 27 بهمن در جلسه بررسی روند احداث پروژه‌ها احداث هتل در اردبیل اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در سطح استان هفت پروژه احداث هتل در سطح استان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه این هتل‌ها در رتبه‌های یک تا چهار ستاره قرار دارند، گفت: یک هتل یک ستاره، یک هتل دوستاره، سه هتل سه ستاره و دو هتل چهارستاره شامل این طرح‌هاست که چهار مورد در مرکز استان، یه مورد در شهر نیر، یک مورد نمین و یک مورد در خلخال در حال اجراست.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: از شاخص‌ترین این طرح‌ها هتل چهارستاره در اردبیل است که در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بیش از 150 میلیارد ریال برای این طرح سرمایه‌گذاری شده و با بهره‌برداری از آن زمینه برای اشتغال 50 نفر فراهم خواهد شد.

فلاحی با اشاره به احداث هتل سه‌ستاره شاهماری اردبیل بیان کرد: برای این هتل که عملیات اجرایی آن از سال 97 آغاز شده بیش از 200 میلیارد ریال هزینه شده و در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با افتتاح این هتل در سال آینده برای 50 نفر اشتغالزایی می‌شود.

به گفته وی علاوه بر این دو هتل در مرکز استان، پروژه احداث هتل یک ستاره سیدجباری که از نوع تبدیلی بوده با 75 درصد و هتل دوستاره ملاطفی نیز با 45 درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث بوده و پیش‌بینی می‌شود سال آینده به بهره‌برداری برسند.»

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اضافه کرد: با راه‌اندازی این دو هتل نیز برای بیش از 68 نفر اشتغالزایی خواهد شد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *