مهدی‌شهر

گردشگران به مهدی‌شهر نیایند

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا، فعالیت تأسیسات گردشگری و فروشگاه‌های صنایع‌دستی این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

رحمان فرمانی 2 اردیبهشت‌ماه 1400 با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان گردشگرپذیر از عموم گردشگران خواست به این شهرستان سفر نکنند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خیز موج چهارم در شهرستان مهدی‌شهر و قرمز شدن وضعیت این شهرستان، در راستای مهار و قطع زنجیره این ویروس، بر اساس مصوبات ستاد کرونای شهرستان مهدی‌شهر، فعالیت مشاغل گروه 2،3،4 متوقف شده است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر گفت: تأسیسات گردشگری و فروشگاه‌ها و کارگاه‌های صنایع‌دستی دارای مجوز از این اداره نیز می‌بایست ضمن رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی تا اطلاع ثانوی از فعالیت حضوری و پذیرش میهمان خودداری کنند.

فرمانی تأکید کرد: در صورت مشاهده تخلف و رعایت نشدن مصوبات ستاد مذکور و آیین‌نامه‌ها از ادامه فعالیت واحد متخلف جلوگیری و واحد مذکور پلمپ خواهد شد.

او از هم‌وطنان درخواست کرد برای حفظ سلامتی خود و خانواده از سفر به مناطق مختلف این شهرستان و اقامت در تأسیسات گردشگری تا بهبود شرایط و ایجاد زمینه پذیرش، خودداری کنند.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر گفت: دهیاران، اهالی روستا، مردم شهرها و بخش‌های شهرستان مهدی‌شهر ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در صورت مشاهده تخلف مراتب را به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر اعلام کنند.

شهر نمونه بین‌المللی گردشگری شهمیرزاد، منطقه نمونه گردشگری “پرور”، روستای ملاده، منطقه رودبارک، روستای فینسک و…از جمله مناطق گردشگرپذیر این شهرستان خوش آب و هوا هستند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *