گردشگری

پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری مصالح بوم‌آورد استفاده کنند

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: تمام پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری از مصالح بوم‌آورد استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   اردبیل ،   نادر فلاحی ظهر امروز در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری طرح‌های گردشگری در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی استان اظهار داشت: کمک به تسریع در پروسه صدور موافقت اصولی و راهنمایی صحیح سرمایه‌گذاران محترم سرلوحه فعالیت تمام کارکنان قرار گیرد.

وی به ضرورت اجرای معماری فاخر با نگاه پست‌مدرن در اردبیل اشاره کرد و گفت: غنای معماری اردبیل در طول تاریخ زبان‌زد خاص و عام است؛ به‌طوری‌که بناهای تاریخی چشمگیر اصفهان و سایر شهرها نیز مدیون و مرهون اردبیل است که امروزه اگر‌ بتوانیم با این دیدگاه، مشورت صحیح به سرمایه‌گذران ارائه کنیم می‌توانیم شاهد بناهایی باشیم‌ که در عین مدرن بودن، اشاره‌ای به غنای فرهنگی و تاریخی ما داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به لزوم ایجاد بوم‌گردی ها و تأسیسات گردشگری محلی تاکید کرد و گفت: استحکام بنا، زیبایی، رعایت فاکتورهای ارزیابی به دقت رعایت شود و واحد مربوطه در راستای اجرا و اصلاح نواقص نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

فلاحی ضمن تاکید برحمایت از سرمایه‌گذار، خواستار تدوین طرح‌هایی برای جذب سرمایه‌گذار شد.

وی همچنین با بیان اینکه طبق منویات رهبر معظم انقلاب، پشتیبانی از سرمایه‌گذاران و رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران و تمام هم و غم ما خواهد بود، افزود: در تمام سطوح، شاخص و معیار تک تک کارمندان باید قانون باشد، چرا که هرگونه تفسیر نامطوب آن سبب ایجاد نارضایتی خواهد بود.

منبع:تسنیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *