مشهد

تشدید نظارت بر اماکن اقامتی مشهد در دهه آخر صفر

کارشناس‌مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از تشدید نظارت بر اماکن اقامتی مشهد مقدس در دهه آخر صفر خبر داد.

بخش‌علی بیاتی قله‌زو اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر و نیاز به کنترل و نظارت بیشتر بر مراکز اقامتی در مشهد، با برنامه‌ریزی کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر استان ویژه دهه آخر صفر ۲ تیم بازرسی ویژه از مراکز اقامتی پنج تا ۱۷مهر ماه نسبت به کنترل و بازرسی مراکز اقامتی اقدام می‌کند.

وی افزود: از ابتدای این طرح تاکنون ۷۲ واحد اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و خانه‌مسافر توسط بازرسان این سازمان به صورت مشترک با نمایندگان اتحادیه‌های ذی‌ربط مورد بازرسی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان صمت استان خراسان رضوی، بیاتی قله‌زو گفت: پس از انجام این بازرسی‌ها برای ۱۲ واحد اقامتی متخلف به علت عدم صدور صورتحساب و نصب نرخ‌نامه، گرانفروشی، گزارش بازرسی به ارزش ریالی بیش از ۱۰۰ میلیون ریال تشکیل شده و به اداره‌ کل تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

کارشناس‌مسئول بازرسی سازمان صمت تاکید کرد: زائران و مجاوران محترم در این ایام می‌توانند شکایات اقتصادی خود را از طریق تلفن ۱۲۴ به این سازمان اعلام نمایند تا به شکایات آن‌ها رسیدگی شود.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *