بازار ستاره کرمان

بازار ستاره کرمان

بازار ستاره کرمان یکی از بهترین و مدرن ‌ترین مراکز خرید در شهر کرمان است. کالاهای متنوعی همچون پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، زیورآلات، بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و  ادکلن، لوازم ورزشی، تلفن همراه و لوازم جانبی، لوازم کامپیوتری، صوتی و تصویری، انواع خوراکی، اشیا تزیینی و دکوری، لوازم‌ التحریر، پارچه‌، سیسمونی و لوازم کودک و … در بازار ستاره به فروش می رسد.

بازار ستاره کرمان واقع در خیابان شهید فتحعلی شاهی است. قرارگیری مراکز تجاری سنتی مانند بازار مسگرهای کرمان، بازار بزرگ کرمان، بازار وکیل و بازار قدمگاه در اطراف این بازار، از نقاط قوت موقعیت جغرافیایی آن است. این بازار و مرکز خرید بزرگ در نزدیکی مراکز و اماکن مهمی مانند حمام وکیل کرمان، مجموعه گنجعلی خان، موزه سکه، موزه مطبوعات، موزه زرتشتیان، موزه مردم شناسی بانو بی بی جان حیاتی، بازار کرمان، مسجد جامع کرمان، بازار قدمگاه، فروشگاه بزرگ پوشاک مارال، موبایل خلیج فارس واقع شده است.

 

امکانات و خدمات رفاهی

بازار بزرگ ستاره در نزدیکی میدان شهدا و بافت قدیم کرمان قرار دارد. این مجموعه یکی از بزرگ ترین بازارهای شهر کرمان است که در سال 1391 با فضای داخلی مدرن بنا شد. پارکینگ طبقاتی پاساژ ستاره با مساحت زیربنای تقریبی 17300 متر و در پنج طبقه ساخته شده است. سه طبقه از پارکینگ در اختیار شهرداری کرمان است و یک طبقه آن نیز به بخش خصوصی اختصاص دارد. پارکینگ اختصاصی کارکنان و اصناف نیز در قسمت خصوصی قرار گرفته است. بازار ستاره علاوه بر پارکینگ، به امکانات رفاهی دیگری نیز نظیر: سرویس بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، پله‌ برقی، آسانسور، خودپرداز و کافی شاپ مجهز می باشد. مرکز خرید بزرگ ستاره کرمان یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین مراکز تجاری شهر کرمان در میان مردم بومی و گردشگران این شهر است.

 

آدرس: میدان شهدا، خیابان شریعتی، خیابان فتحعلی شاهی، بین فتحعلی شاهی یک و سه

 

مقالات مرتبط:

بازار بزرگ تاریخی کرمان

فرش کرمان، نگین برجسته قالی‌بافی در جنوب شرق ایران

باغ عمارت فتح آباد کرمان

باغ نوه ناصرالدین شاه ؛ شاهزاده‌ای در قلب کویر کرمان

جای آریزونای آمریکا به کرمان ایران سفر کنید

ارگ راین کرمان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *