همدان

مسافران نوروزی با اطمینان به همدان سفر کنند

مدیر مرکز گردشگری شهرداری همدان از آمادگی کامل همدان برای میزبانی از گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: تمام تدابیر اندیشیده شده تا مسافران با اطمینان به استان سفر کرده و سفری راحت، ایمن و آسوده را تجربه کنند.

به گزارش ایسنا، علی‌اصغر شیری در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان بیان کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل اجرایی ستاد خدمات سفر از طریق وزارت میراث فرهنگی و تشکیل جلسه استانی با حضور استاندار همدان، کمیته‌های زیر مجموعه ستاد تشکیل شد.

وی ادامه داد: پس از آن، شهرداری نیز مانند قبل ضمن فعال کردن ستاد استقبال از بهار و ستاد خدمات سفر اقداماتی در راستای آمادگی شهر برای پذیرایی از گردشگران نوروزی مهیا کرد.

شیری اضافه کرد: امور عمرانی، فضای سبز، حمل و نقل عمومی، پاکسازی و شستشوی معابر، لکه‌گیری، گل‌کاری، رنگ آمیزی مبلمان و آماده سازی ورودی‌های شهر از جمله اقدامات صورت گرفته توسط خدمات شهری بود و سعی شد در شان جایگاه مسافران باشد.

وی با اشاره به اینکه ستاد خدمات سفر در مجموعه عین‌القضات همدانی تشکیل شده است، افزود: نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله میراث فرهنگی، هلال احمر، آموزش و پرورش و شرکت‌های خدمات رسان به صورت چند شیفت از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ در این مکان حضور دارند.

مدیر مرکز گردشگری شهرداری همدان اضافه کرد: کمیته‌های حاضر در ستاد، فعالیت خود را از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۲ فروردین در راستای اسکان و رفاه مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند، مسافران نوروزی نیز می‌توانند با مراجعه به این مکان فرهنگی از خدمات مجموعه بهره‌مند شوند.

شیری در ادامه اظهار کرد: شهرداری همدان مانند قبل با اختصاص اتوبوس گردشگری، به افراد علاقمند خدمات ارائه می‌دهد و مسافران و همشهریان می‌توانند از خدمات رایگان اتوبوس‌رانی استفاده کرده و از اماکن تاریخی، تفریحی، توریستی و فرهنگی دیدن کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از آمادگی کامل همدان برای میزبانی از گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: با توجه به تدبیر عالی استاندار همدان در جلسه ستاد خدمات سفر، همه فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی هماهنگی‌های لازم برای آماده سازی استان را در اولویت قرار داده‌اند.

شیری با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی در ایام تعطیلات بازدیدهای دوره‌ای خود را خواهند داشت، اظهار کرد: استقرار اکیپ‌های اورژانس، هلال احمر و شهرداری‌ها در ورودی شهر و حمل و نقل جاده‌ها در خدمات جاده‌ای و میان راهی باعث شده مسافران با اطمینان به استان همدان سفر کرده و سفری راحت، ایمن و آسوده را تجربه کنند.

مدیر مرکز گردشگری شهرداری همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه همدان استانی مسافرخیز است و گردشگری در اولویت اصلی آمایش سرزمین آن قرار دارد بنابراین می‌طلبد همه دستگاه‌های اجرایی دست به دست هم دهند و سفر خوبی را برای مسافران رقم بزنند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *