یزد

تشکیل اولین جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و مراکز اقامتی و پذیرایی یزد

انتخابات جامعه هلتداران استان یزد برگزار و در حاشیه‌ی این مراسم، اولین جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و مراکز اقامتی و پذیرایی استان طبق اساسنامه جدید شکل گرفت و فعالیت خود را آغاز کرد.

انتخابات جامعه هتلداران یزد صبح امروز با حضور بیش از ۹۰ نفر از فعالان این بخش در محل هتل صفائیه برگزار و اعضای هیات مدیره جدید از بین ۱۱ کاندید دوره جدید انتخاب شدند.

بر همین اساس، «سید امیر ناصر طباطبایی» با کسب ۸۳ رای در جایگاه ریاست جامعه هلتداران ابقا و با توجه به شکل‌گیری اولین جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و مراکز اقامتی و پذیرایی استان که مطابق با اساسنامه جدید شکل گرفت، به عنوان ریاست این جامعه نیز منسوب شد.

براساس آرای ماخوذه، اصغرآقا نبیل، سیدحسین آزادی، علی اکبر دهقان و سید مجید عصمتی‌پور نیز به عنوان اعضای هیات مدیره جدید معرفی شدند.

در این انتخابات، «سیدحسین آزادی» ۵۲ رای، «علی اکبر دهقان بنادکی» ۳۴ رای، «عباس نقشوانی» ۵ رای، «محمدحسین محتاج‌اله» ۸ رای، «اصغرآقا نبیل» ۴۷ رای، «سیدحسین میرفخرالدینی» ۱۳ رای، «احمدرضا جلالی» ۴ رای، «سیده عاطفه تسلیم» ۲۲ رای، «علی داد» ۲۸ رای، «محمدحسین رنگچیان» ۵۹ رای، «محمد مهدی خانی زاده» ۱۹ رای و «سید مجید عصمتی‌پور» ۴۸ رای از حضار را کسب کردند.

یادآور می‌شود؛ پنج نفر اول انتخابات به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره، یک نفر علی‌البدل، یک نفر بازرس اصلی و یک نفر نیز بازرس علی‌البدل انتخاب می‌شود.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *