چهارمحال و بختیاری

ساخت ۳ هتل توسط بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: بخش خصوصی برای ساخت ۳ هتل در این استان اعلام آمادگی کرده است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری مهرداد جوادی از آمادگی بخش خوصی برای ساخت ۳ هتل در استان خبر داد و اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری ۱۵۳ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریالی بخش خصوصی یک هتل دو ستاره در اردل، یک هتل یک ستاره در چم‌زین سامان و یک هتل یک ستاره در سامان احداث می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های گردشگری، گفت: با احداث و راه‌اندازی این هتل‌ها ۳۶ اتاق با ۶۰ تخت و سه رستوران به مجموع ظرفیت‌های اقامتی و پذیرایی گردشگری استان افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت این مراکز زمینه اشتغال مستقیم۲۷ نفر را فراهم می‌کند، بیان کرد: برای ساخت این هتل‌ها بین ۵ تا ۷۰ درصد از محل آورده متقاضی و مابقی از محل تسهیلات بانکی تأمین و هزینه خواهد شد.

جوادی یادآور شد: هتل دو ستاره اردل با ۴۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع و با زیربنای یک‌هزار و ۶۳۶ متر مربع در مدت ۳۶ ماه ساخته و زمینه اشتغال مستقیم ۱۰ نفر می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هتل یک ستاره روستای چم‌زین سامان با ۶۹ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در زمینی به وسعت یک‌هزار و ۲۸۵ متر مربع و با زیربنای یک‌هزار و ۹۶ متر مربع در مدت ۳۶ ماه ساخته و زمینه اشتغال مستقیم ۱۰ نفر می‌شود.

جوادی در پایان خطرنشان کرد: هتل یک ستاره سامان با ۳۷ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در زمینی به وسعت ۶۶۵ متر مربع و با زیربنای یک‌هزار و ۶۳۶ متر مربع در مدت ۲۴ ماه ساخته و زمینه اشتغال مستقیم هفت نفر می‌شود .

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *