چابهار

با احداث فرودگاه چابهار راههای دسترسی تسریع می شود

نماینده مردم شهرستان های چابهار ، دشتیاری، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پازل ناتمام منطقه آزاد چابهار با احداث شهر فرودگاهی جدید تکمیل خواهد شد و راههای دسترسی تسریع و خدمات دهی مطلوبی صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا معین الدین سعیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان چابهار افزود: برای دسترسی و تسریع امورات مردم چابهار داشتن شهر فرودگاهی ملموس می باشد، تا ظرفیت های بی بدیل چابهار در دسترس همگان قرار بگیرند.

نماینده مردم شهرستان های چابهار، دشتیاری، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس اظهار کرد: چابهار با ظرفیت های بی بدیلی که دارد به عنوان نقطه کانونی توسعه سواحل مکران با تاکیدات مقام معظم رهبری برای توسعه و آبادانی این خطه از جمهوری اسلامی می باشد.

وی افزود: تعبیر گنج پنهان مقام معظم رهبری همان توسعه سواحل مکران می باشد و قرار نیست که این گنج تا ابد پنهان بماند، یکی از مصادیق بارز این موضوع که ظرفیت بالقوه این منطقه را بالفعل کند ایجاد شهر فرودگاهی می باشد.

وی گفت: فرودگاه نظامی فعلی وظیفه خدمات دهی به مسافران عادی را دارا نمی باشد اما با این احوالات نیروی هوایی همکاری های لازم را برای جابجایی مسافران را فراهم کردند که جای تقدیر و تشکر را دارند.

نماینده مردم شهرستان های چابهار، دشتیاری، کنارک، نیکشهر و قصرقند ادامه داد: چابهارنقطه اتصالی شمال به جنوب، شرق به غرب می باشد و نیاز شهر فرودگاهی چه در ماهیت گردشگری، ترانزیت کالا، ترانزیت مدد کاملا ملموس می باشد.

سعیدی تصریح کرد: در ادوار گذشته منطقه آزاد چابهار مرز زمینی، هوایی و دریایی تعریف شده ای نداشت با قانونی که در سال گذشته به تصویب رسید مرز دریایی(بندر شهید بهشتی-بندر شهید کلانتری) و مرز زمینی(ریمدان) تعریف شدند.

وی بیان کرد: پازل ناتمام منطقه آزاد چابهار با احداث شهر فرودگاهی جدید تکمیل خواهد شد و راههای دسترسی تسریع و خدمات دهی مطلوبی صورت خواهد گرفت.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *