اصفهان

آدرس هتل‌های ایمن اصفهان در دسترس گردشگران قرار می‌گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: آدرس هتل‌های ایمن بر روی سامانه‌هایی مانند بلد و اسنپ نمایش داده می‌شود تا در دسترس گردشگران قرار گیرد.

حسن قاضی عسگر، امروز (یکشنبه-۳۰ آذر) در جلسه ستاد احیای گردشگری استان، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد مشکلات در راستای سفر ایمن برطرف و برند هتل ایمن تعریف شود تا هتل‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند از این برند استفاده کنند.

وی تصریح کرد: میزان تبعیت مراکز گردشگری از جمله هتل‌ها، اقامتگاه‌های بومگردی و رستوران‌ها نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی با استفاده از سامانه رصد ارزیابی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ادامه داد: معاونت اجتماعی دادگستری اصفهان اقدامات حقوقی در خصوص حقوق گردشگران و پشتیبانی حقوقی از این مجموعه انجام داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، قاضی عسگر با بیان اینکه باید از برخوردهای سلیقه‌ای در حوزه گردشگری اجتناب شود، گفت: همچنین مقرر شد معاونت گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی دستورالعملی تعریف کند تا اگر برخوردهای سلیقه‌ای با حوزه گردشگری، هتل‌ها و اقامتگاه بومگردی انجام شد مشکلات را برطرف کند، به همین دلیل تلفن ضروری توسط مجمع صنفی گردشگری استان به این موضوع اختصاص ‌می‌یابد.

وی یادآور شد: در همین ارتباط گروه کاری برای پیگیری تفاهم نامه ایران و قطر تشکیل شد، همچنین برگزاری هفته فرهنگی و گردشگری اصفهان در قطر مورد تاکید قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: ایجاد ایرلاین مشترک با قطر هم در این تفاهم نامه مورد بررسی قرار گرفت تا مقدمات ملاقات با سفیر قطر و بحث پیرامون توافقات فراهم شود.

وی افزود: برای نجات گردشگری در شرایط کرونا طرحی توسط اتاق بازرگانی اصفهان در قالب شرکت توسعه مقاصد گردشگری راه ابریشم تشکیل شد و قرار است با تبلیغات گسترده گردشگران به سمت اصفهان جذب شوند.

قاضی عسگر ادامه داد: اما باید مجوز برگزاری سفرهای ایمن را از ستاد ملی کرونا دریافت کنیم تا برنامه مثلث گردشگری اصفهان، یزد و شیراز انجام شود، از این رو امیدواریم این اقدامات حوزه گردشگری را نجات دهد و مانند گذشته ظرفیت حداکثری را در هتل‌ها ایجاد کنیم.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *