سفرهای نوروزی

سفرهای نوروزی با عنوان سفرهای مسئولانه انجام می شود

فرماندار اردستان با اشاره به سفرهای نوروزی که با عنوان سفرهای مسئولانه انجام خواهد شد، گفت: شهرداری های شهرستان اردستان نگاه متفاوتی به نوروز ۱۴۰۰ داشته باشند.

حمیدرضا تاملی امروز (چهارشنبه، ۳۰ بهمن ماه) در ستاد تسهیل سفر شهرستان در فرمانداری اردستان اظهار کرد: فضای کرونایی که بیش از یک سال دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده، زیان های بسیاری را به حوزه گردشگری وارد کرده است.

وی افزود: ستاد تسهیل سفر باید مانند سال های گذشته برنامه ریزی داشته باشند و در این میان شهرداری ها بیشتر از دیگر ارگان ها باید در آمادگی شهر فعال باشند و نگاه متفاوتی را به نوروز ۱۴۰۰ داشته باشند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: با وجود کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، امسال به نظر می رسد شاهد کاهش حجم مسافرت های نوروزی باشیم اما به دلیل مسافرت های درون استانی و به منظور ارتقای نشاط شهروندان، شهرداری های هر سه شهر همانند سال های گذشته با اقداماتی باید نوروز ماندگاری را برای شهروندان و مسافران ایجاد کنند.

همچنین در ادامه رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: با برنامه ریزی هایی که در وزارت میراث فرهنگی انجام شده و با هدف رفاه حال مسافران و حمایت از تاسیسات گردشگری که از وزارت میراث فرهنگی مجوزهای لازم را دارند امسال افرادی که می خواهند در ایام نوروز موضوع اقامت در تاسیسات گردشگری را داشته باشند باید در سامانه مسافریار ثبت نام کنند و رزروهایشان را به صورت آنلاین و رایگان انجام دهند.

مهدی مشهدی با بیان اینکه مجموعه شهرستان در سالهای گذشته جمعا با ۳ مجموعه بوم گردی و یک سوییت هتل از مسافران نوروزی استقبال می کرد، گفت: خوشبختانه با حمایت هایی که مسئولان شهرستان از حوزه گردشگری داشتند توانستیم بیش از ۱۵ واحد بوم گردی را در سراسر مناطق شهرستان به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به اتمام پروژه هتل اردستان گفت: با تلاش بخش خصوصی تمام تجهیزات هتل اردستان خریداری شده و عملیات عمرانی آن به پایان رسیده است ولی متاسفانه بیش از ۳ ماه مجوز گاز این مجموعه در استان اصفهان صادر نمی شود و افتتاح هتل اردستان در گروه صدور مجوز گاز خواهد بود.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *