بوشهر

ظرفیت گردشگری بوشهر به ۲۰ میلیون نفر افزایش می‌یابد

استاندار بوشهر با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز بین ۸.۵ تا ۹ میلیون گردشگر شب اقامت در استان ثبت شد گفت: تا ۴ سال آینده ظرفیت گردشگری استان بوشهر به ۲۰ میلیون نفر افزایش می‌یابد.

 احمد محمدی‌زاده در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران سفر و کارگروه ستاد تنظیم بازار استان بوشهر از اجرایی شدن دستور رئیس جمهور برای خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران خبر داد و اظهار کرد: فعالیت دست‌اندرکاران کارگروه ستاد هماهنگی خدمات سفر قابل تحسین و تقدیر است.

وی میهمان‌نوازی و همکاری مردم استان بوشهر در ارائه خدمات به مسافران نوروزی را مورد تقدیر قرار داد و بیان کرد: مردم خونگرم استان بوشهر در عرصه فرهنگ میهمان‌نوازی، استعمارستیز و استکبارستیزی معرف همه مردم ایران و منطقه است.

استاندار بوشهر مدیریت جهادی و انقلابی در پذیرایی از مسافران و گردشگران را درخور تحسین دانست و تأکید کرد: فرهنگ جهادی و انقلابی باید در همه سطوح جامعه برای گره‌گشایی از مشکلات مردم به کار برده شود.

محمدی‌زاده جایگاه صنعت گردشگری در جهان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: استان بوشهر در صنعت گردشگری با توجه به وجود ظرفیت‌ها و توانمندی بالا از جایگاه مهم و ممتاز برخوردار است.

وی وجود بیش از ۹۲۶ کیلومتر ساحل خلیج‌فارس ماسه‌ای و مردمانی مهمان‌نواز را از ویژگی استان بوشهر در عرصه گردشگری دانست و گفت: آثار تاریخی، فرهنگی، کوه، دشت، بیابان و عوامل طبیعی دیگر از جاذبه‌های گردشگری استان است.

محمدی‌زاده خدمات‌رسانی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان را مورد اشاره قرار داد و افزود: اکنون ۹۰ هزار بسته معیشتی در حال توزیع است و ۵۵ هزار بسته معیشتی دیگر با همکاری فرمانداران در روستاها بر اساس قیمت ستاد تنظیم بازار توزیع می‌شود.

وی امنیت غذایی مردم را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: بر اساس مصوبه شورای تأمین استان ۹۰۰ لنج تجاری که در سه ماه آخر سال گذشته موفق به سفر تجاری نشده‌اند در سه ماه نخست امسال این سفر انجام می‌دهند که نیمی از محموله آنان کالاهای تجاری و ۵۰ درصد دیگر مواد غذایی است.

استاندار بوشهر از احیای تعاونی مرزنشینان استان خبر داد و بیان کرد: برای بهبود معیشت مردم، تعاونی مرزنشینان استان بوشهر احیا و راه‌اندازی می‌شود.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *