کیش

جزئیات محدودیت‌های کرونایی کیش اعلام شد

سخنگوی شورای سلامت کیش مصوبات سی امین جلسه ستاد اقدامات پیشگیرانه بیماری کرونا در خصوص اعمال محدودیت های جدید از اول آذر را اعلام کرد.

دکتر محمودرضا رضانیا در گفت و گو با ایسنا، افزود: مصوبات اعلام شده لازم الاجرا است و همه نهادها ،ارگان ها و ادارات دولتی و خصوصی و عموم مردم ملزم به رعایت و اجرای دقیق آن هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای آذر به مدت دو هفته  ورود و خروج خودرو از جزیره کیش ممنوع خواهد بود، تصریح کرد: کلیه فعالیت های مراکز و اماکن گردشگری شامل جنگ های شبانه ،شناورهای تفریحی ،پلاژها،پارک های کودک ،پارک آبی ،پارک دلفین ،مجموعه کاریز،بولینگ ،سالن های ماساژ،موسیقی زنده در رستورانها و کافی شاپ ها ،کلیه تفریحات دریایی و باشگاه های ورزشی به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود.

رضانیا با اشاره به اینکه برگزاری هرگونه همایش و گردهمایی و حتی جلسات اداری بالای ۲۰ نفر ممنوع خواهد بود، اظهار کرد: کلیه فعالیتهای موسسات اموزشی ،فرهنگی و هنری،فرهنگسرا ها و کلاس های آموزشی به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود.

سخنگوی شورای سلامت کیش با بیان اینکه به مدت دو هفته اتمام ساعت کار بازارها (بجز مراکز تهیه ارزاق عمومی)تا ساعت ۲۱:۳۰ است، اظهار کرد: به مدت دو هفته اتمام کار رستورانها و کافی شاپ ها تا ساعت ۲۴ خواهد بود و این اماکن بایستی با حداکثر ظرفیت ۵۰ درصد و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه دسترسی و حضور در سواحل و پارک های ساحلی از ساعت ۲۴ به مدت دو هفته ممنوع خواهد بود، اضافه کرد: کلیه ادارات و نهادها با ۵۰ درصد نیروی شاغل خود به مدت دو هفته فعالیت کنند.

سخنگوی شورای سلامت کیش بیان کرد اجرای این مصوبه مشمول اداراتی که مرتبط با خدمات بهداشتی و سلامت هستند نمی شود.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *