البرز

اولین هتل پنج ستاره البرز امسال افتتاح می‌شود

استاندار البرز گفت: البرز می‌تواند در بحث گردشگری هم مثل صنعت، فناوری و … مولد باشد و امیدوارم در آینده نه چندان دور در اقتصاد ملی و تولید ناخالص داخلی نقش اساسی داشته باشد.عزیزاله شهبازی روز یکشنبه ۱۶ آذر در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی البرز که با حضور وزیر میراث فرهنگی انجام شد، در جمع خبرنگاران گفت: البرز امروز میزبان وزیر میراث فرهنگی بود. در این بازدید علاوه بر بررسی پتانسیل‌های استان، وضعیت پل دختر کرج که به دوره صفویه مربوط می‌شود هم مورد بررسی قرار گرفت. در همین خصوص آمادگی داریم ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در اختیار مرمت این پل قرار دهیم.به گزارش ایسنا، شهبازی افزود: علاوه بر این بازدیدی از هتل پنج ستاره البرز صورت گرفت. این هتل که در ابتدای جاده چالوس قرار دارد مشکلات فراوانی داشت اما با کمک وزیر میراث فرهنگی، تا پایان سال کار  هتل به سرانجام می‌رسد. این یکی از اقدامات وزارت میراث فرهنگی برای تقویت بنیه گردشگری استان بوده است.

وی با بیان اینکه و امیدواریم با ظرفیت‌هایی که در البرز مثل بحث بومگردی و طبیعت‌گردی وجود دارد، تقویت بنیه گردشگری برخورداری بیشتر روستاها را به دنبال داشته باشد، گفت: البرز می‌تواند در بحث گردشگری هم مثل صنعت، فناوری و … مولد باشد و امیدوارم در آینده نه چندان دور در اقتصاد ملی و تولید ناخالص داخلی نقش اساسی داشته باشد.

استاندار البرز با بیان اینکه طبق مصوبه دولت، سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در حوزه هتل و اقامتگاه دارند از پرداخت عوارض شهرداری معاف هستند، گفت: در البرز چهار عرصه دیگر برای ساخت هتل به سرمایه‌گذاران معرفی شده است.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *