توسعه گردشگری

توسعه گردشگری عزم قاطع دولت و مجلس را می‌طلبد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم فعال کردن سامانه های گردشگری کشور با هدف توسعه اشتغال و رونق اقتصادی تاکید کرد.

دکتر علی کریمی فیروزجایی در جریان بازدید از بزرگ ترین طرح گردشگری بابل در سد شیاده این شهرستان گفت: با تلاش دستگاههای اجرایی و همکاری مجلس موانع توسعه طرح های گردشگری برطرف خواهد شد.

نماینده مردم بابل با اشاره به ظرفیت های بالقوه و بالفعل گردشگری در مناطق جنگلی خواستار رفع موانع قانونی برای بهره‌مندی بهینه از ظرفیت‌های بیشمار این مناطق در جذب گردشگر شد.

عضو خانه ملت از گردشگری بعنوان قطب تولید اشتغال و رونق اقتصادی یاد کرد و افزود: دستگاه های اجرایی باید در عرصه گردشگری به رفع موانع سرمایه‌گذاری و جذب گردشگر کمک کنند.

کریمی فیروزجایی از برگزاری جلسه استانی رفع موانع تولید در هفته آینده خبر داد و افزود: در این جلسه مشکلات زیر ساختی مجموعه گردشگری شیاده بابل بررسی و با کمک دستگاه های اجرایی و نظارتی برطرف خواهد شد.

نماینده مردم بابل از سرمایه گذاری ۲۷۰ میلیارد ریالی برای توسعه گردشگری در سد شیاده خبرداد و افزود: با بهره برداری از این مجموعه برای ۷۰ نفر بصورت مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: مجموعه گردشگری سد شیاده بابل بزودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کریمی فیروزجایی خاطر نشان کرد: با هماهنگی انجام شده با مسیولین استانی و ملی روند اجرای  طرح های نیمه تمام عمرانی در شهرستان بابل شتاب خواهد گرفت

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *